News

29. septembar 2016.

COCA-COLA HBC POSTAVLJA NOVE CILJEVE NA POLJU ODRŽIVOSTI U IME ZALAGANJA ZA BOLJU BUDUĆNOST

Novih sedam ciljeva koje kompanija planira postići do 2020. godine imaju zadatak da umanje neželjeni uticaj na okoliš, povećaju efikasnost proizvodnje i razvoj lokalnih zajednica uz istovremeno pružanje podrške za ostvarivanje 17 ciljeva održivog razvoja UN-a.

Coca-Cola HBC, koja je početkom mjeseca proglašena svjetskim liderom održivosti u industriji napitaka po Dow Jones indeksima održivosti (eng. skraćenica DJSI), objavljuje nove ciljeve održivosti.

Do 2020. kompanija se obavezuje da će:

  • 40% ukupne potrošnje energije uzimati iz obnovljivih i čistih izvora,
  • vraćati na reciklažu u prosjeku 40% ukupne ambalaže plasirane na svojim tržištima,
  • 20% ukupne PET ambalaže dobijati od sopstvene reciklirane PET ambalaže i/ili PET iz obnovljivih materijala,
  • smanjiti količinu primarne ambalaže za 25% po litru proizvedenog napitka,
  • certifikovati više od 95% ključnih poljoprivrednih sastojaka po Smjernicama održive poljoprivrede Coca-Cola sistema,
  • uložiti 2% svoje godišnje neoporezovane zarade u lokalne zajednice,
  • udvostručiti broj uposlenih koji učestvuju u volonterskim inicijativama u toku radnog vremena na 10%,

Ovih novih sedam ciljeva predstavljaju nastavak prvobitnih ciljeva čije je ostvarivanje planirano do 2020. koji su objavljeni prošle godine, a odnose se na potrošnju vode i smanjenje intenziteta direktne emisije ugljiika za 30% odnosno 50%.

U posljednjih nekoliko godina, Coca-Cola HBC je smanjila svoju potrošnju vode za 2,1 milijardu litara, što je jednako jednoj čaši vode za svakog čovjeka na planeti. U posljednjih nekoliko godina, globalni ugljični otisak njenih proizvoda je smanjen za 1,07 miliona tona kao rezultat ulaganja u energetski efikasne tehnologije i tehnologije sa niskom emisijom ugljika. To se može uporediti sa ukupnom godišnjom emisijom stakleničkih gasova iz više od 200.000 putničkih automobila.

U 2015. godini, kompanija je uložila €8,2 miliona – 2,3 % neoporezovane zarade - kao podršku dobrobiti lokalne zajednice, zaštiti vode i okoliša, kao i razvoju mladih, kroz partnerstva sa više od 230 nevladinih organizacija.

Dimitris Lois, izvršni direktor Coca-Cole HBC, je rekao: „Ovi ambiciozni ciljevi koje smo danas objavili odražavaju našu namjeru da inspirišemo bolje sutra za naše ljude i zajednice u kojima smo prisutni. Činimo to u sklopu sveukupne strategije koja je kompaniju Coca-Cola HBC postavila na poziciju lidera u industriji napitaka po pitanju održivosti, i pokazujemo da smo spremni da naše poslovanje razvijamo na odgovoran, profitabilan, i održiv način.“

Proizvod za svakoga, u svakoj prilici – izbor i inovativno pakovanje

Potrošači svakodnevno konzumiraju naše proizvode u 28 zemalja u kojima je Coca-Cola HBC prisutna. Kompanija nudi širok izbor bezalkoholnih napitaka, sokova i voda sa ciljem da odgovori na sve promjene u željama i potrebama potrošača. Coca-Cola HBC se može pohvaliti jednom od najraznovrsnijih ponuda proizvoda od čega su, u 2015. godini, skoro jednu trećinu prodaje činili sokovi, vode i gotovi čajevi, dok je taj procenat u 2001. godini iznosio 10%. U 2015. godini, prodaja sokova je porasla za 8%. Udio bezalkoholnih pića bez kalorija ili niske energetske vrijednosti u ukupnoj prodaji je 7% i ubrzano raste sa doprinosom od 25% dodatne količine prodate u 2015. godini.

Coca-Cola HBC posebnu pažnju posvećuje predstavljanju svojih napitaka u inovativnoj ambalaži. Koristeći najnovije tehnologije, predstavili smo boce koje sadrže više od 50% recikliranog materijala. Pored toga, naše „Twist“ boce su 22% lakše od prethodnih. U toku prošle godine, upotreba PLANTBottle® boca je porasla za nevjerovatnih 254%. PLANTBottles® sadrže 30% materijala biljnog porijekla, i moguće ih je u potpunosti reciklirati. Trenutno su dostupne na 10 od 28 tržišta na kojima je prisutna Coca-Cola HBC, a još veći broj očekujemo iduće godine.

Šta je važno istaći o našoj kompaniji u 2015. godini:

  • 33.311 zaposlenih
  • 43.000 dobavljača
  • €1,3 milijarde potrošeno na direktne nabavke
  • €271 miliona plaćenih poreza
  • 11,7 % smanjenja direktne emisije ugljiika u odnosu na prethodnu godinu
  • Stopa iskorištenosti energije povećana za 7,2% u odnosu na prethodnu godinu
  • 19,4% povećanja korištenja reciklirane PET ambalaže u odnosu na prethodnu godinu
  • 87% stopa angažovanosti na postizanju održivosti

Napomena

Za više informacija o rezultatima kompanije Coca-Cola HBC na polju održivosti posjetite http://coca-colahellenic.com/en/sustainability/.

infografika